Life is a bitch and then you die

Hej hallå och *jäääääsp* alla söta läsare!

Godmorgon....

Nu är kl: 10.36.

Jag vaknade kring 10 snåret efter 10 timmars sämn, vilket var jääävligt skönt =)

Jag la mig vid 00 igår, efter att ha suttit med Filosofi exeminationen mellan 15-21, GALEEET!
Fan vi fick ju bara en vecka på oss att göra skiten :O aja...
Life is a bitch n' then you die :S

Nu ska jag sätta mig igen och göra exeminationen eftersom jag bara gjort G delen, knappt det :S
hmmm.... alltså jag börjar fundera på om jag missuppfattat den...
men men men.. nu fortsätter jag där jag slutade igår.. och jag ska fan göra klart den idag =)

Senare idag, runt 18-19 ska jag powerwalka med Emilia.. just so u know =)

Men nu ska jag pluggish ^^

Hare bra så länge (det komemr nämligen inte jag ha)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0