Ibland kan man skriva lite men mena väldigt mycket!

Hej!
under tiden jag inte skrivit (pga av mycket i min vardag)
Så har jag kommit på en hel del:
1.  Anine hatar att jag äger en kamera nu mera, eftersom jag ibland lägger ut ganska haha ja.. annorlunda bilder på henne på Facebook, som både hon Björn och Marcus disskuterar OFTA =)

2. Man ska aldrig vara rädd för att säga vad man tycker och tänker, eftersom att personerna i sin omgivning inte kan dela dessa tankar då.

3. Man kan ta en fika utan att "det händer" nått, detta tänker jag inte kommentera ^^

4. Om man gör saker före tidsplaneringen, kommer man mycket mycket längre...

Antar att det är mycket av detta ni som läsare inte fattar men de som varit med mig när detta hänt fattar, det räcker ;)

Just nu är det tvär lugnt i mitt liv, skolan rullar på som den ska, vännerna med "motvind och medvind"
Familjen mår relativt bra och jag med =)

Förra lördgen var jag ute på EGO ett ställe vid rådmansgatan, tillsammans med Erik,Linda,Sandra och Marie mfl.
Det var en ganska händelserik kväll (haha kolla bilderna nedanför så tror jag att ni får er e uppfattaning om det hela ;)

              


I fredags var jag på Huset med Anine och Victor, vi mötte även Marcus senare, men jag har kommit på att man inte ska ha skyhöga,tajta pumps på sig mer än 3 helger i rad, DET GÖR ONT! haha... så så mycket dansa blev det ju inte.. men det var heeelt ok :) kom hem vid 2 tiden...
        

Sen lördagen åkte jag med mamma och Jimmie till min kusin Moa, som i vanliga fall pluggar och bor i Götet men som nu var hemma för att fira sin 19-års dag med släkten och familjen ps. fan vad min lillebror älskar "ruff" min mosters hund ds.
         


I söndags var jag i Globen med : Mamma, Jimmie, Anine och Linda och gick på High school musical on ice, det var tro det elelr ej, KUL =) en riktig tjej eftermiddag, förutom, Jimmie hahaha... bilder:
              


           

juste nu har jag inte så mycket mer att säga men ha det underbart så länge så hörs vi snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0