¿por qué? ¿POR QUÈ?

Hej alla morgontrötta läsare =)

Denna "underbara" lördagsmorgon vaknade lilla trötta jag 9.30, kul? NEJ NEJ NEJ!
mamma kom glatt in i mitt rum och typ halv skrek, TVÄTTSTUGAN,JIPPI!
det där jippi tyckte jag hon kunde hålla för sig själv :S

Men jag gick med tunga plågande steg ner till tvättstugan...

Sen när alla maskinerna var klara drack jag kaffe tills jag inte orkade mera.

Nu är all tvätt tvättad, och har en doft av lavendel ( apperopå ingenting ;) men mamma har köpt nytt sköljmedel) haha...
Jag slängt i mig "höstgryta" som mamma kallar det, till lunch, ingen höjdare direkt men men....

och nu sitter jag här och bloggar, men EGENTLIGEN ska jag ju sitta och skriva på min filosofi exemination som ska in på måndag :S
Men jag fattar NADA av vad de är skrivet i texten, men det löser nog sig i slut ändan =)
det brukar allt göra!

Sååå som sagt måste börja med filosofin, men vi hörs!

Kiss n´ hugs!

PS. Jag längtar såååå efter ett efterlängtat lov nästa vecka, JÄVLAR VAD JAG SKA SOVA! DS.



------------------> Detta är HEEELT KLART jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0