stress stress, no press? IN MY ASS!

God kväll mina läsare =)

Idag har jag haften en jävla dag....
Efter en tung god natts sömn vaknade jag upp i panik!
Jag kom på att jag glöm at skicka in en sak..
Så jag fick börja min morgon med att heeeelt yr.vaken ringa massa samtal...kul? neeeeh...

                                   

men men livet har sina goda stunder? hehe... inte idag..

Sen åkte jag till plugget (poöngtera trots studiedag!)
För jag behövde fixa och dona med lite grejor där med...

Seeen.. efter det så kom jag på att jag behövde posta en sak, så jag åkte till "min hemmaplan" och postade brevet, sen kom jag på att jag inte hade ätit någonting idag så jag gick hem och åt 2 knäckemackor..

sen var det till arbetet och prata med "the boss" hehe =)

kul förmiddag va?
tro mig.. den var jobbigare och stressigare än vad det låter....

men nu har jag varit hemma ett tag och fixat med läxor och lite annat..
helt slut är jag.. orkade knappt med att blogga hahah...

Så! vad händer i helgen?
hmm.. jag har den glada nyheten att berätta att det skulle ha hänt mycket skojjiga saker men jag har varken tid eller orkaen med det.. så.... det blir en "hemmahelg" eller det är så jag har planerat den iaf...
har en del att plugga och måste fan få sova ut någon jävla dag också?!

men jag ahr kommit på att det kanske inte är så fel med att vara pluggis iaf en helg i halv året med tanke på:

1. Man får saker och ting gjorde.
2. Man är inte bakis enda till typ tisdagen ;)
3. Man är utvilad och fräääsh till veckan efter ...

neeeh det är nog inte så fel att ta en "chill on the grill" helg ibland =)

-- Senare ikväll ska jag ta en lååååång promenad med Micke, fan vad jag älskar att preomenera =9
ska promenera med Emilia på söndag också =) ME LIKE =)

men nu ska jag vara social mot min lilla mamma =)

så puss och kram så länge =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0