Ett hejdå och ett jättetidig morgonsamtal!

Hej *jäsp* kära blogg...

Klockan är nu: 08.34 och jag kan inte somna om, kul VA?
suck... mamma väckte mig för hon och Jimmie skulle gå..
Mamma på hennes farbrors begravning och Jimmie till skolan,
Jag gillar inte att gå på begravningar så jag ville inte följa med.
Men sen när de hade gått kunde jag inte somna om =(

Så jag tog min alldeles egna lilla kaffe-kopp och tog med tändare & en cigg och satt mig på balkongen och ringde till
"min andra halva" = Anine...

                   

Hon var vaken, men undrade VAD FAN jag gjorde uppe, jag berättade att jag inte kunde somna om och sen fick hon hålla mig sällskap under min rök-stund, och under hela samtalet fick jag höra att jag måste sluta röka : hör du inte själv hur du låter kvinna?
men som vanligt ignorerade jag det och fortsatte att prata om något roligare ;)
(fast jag erkänner för er att det är dumt att röka med lunginflammation, men jag klarar mig alltid)

Jag kom även på en sak igår kväll när jag borstade tänderna, det är jätte tråkigt att borsta tänderna!
Jag vet inte om jag kanske är den enda som tycker det, men det är det!
jag undrar vad man kan göra för att få det att bli roligare?

*Man kanske kan dansa lite när man borstar?
*Man kan kanske göra roliga grimarser medans?
hmm.... eller så kanske det ska vara tråkigt?

För jag menar tänk om ALLT skulle vara roligt...
Då skulle ju allt vara tråkigt egentligen, eftersom man inte uppskattar det roliga..
DEEN NI :P haha...

jag ska ta lite medicin nu.. men jag skriver igen innan jag lämnar min lägenhet för en, en timmes resa to mi padre,
Så vi hörs snart igen =)

Ha det så länge!


Ps. Ni som undrar vem Anine är... här är en bild på Anine/ Min andra halva & mig i 2:an =) Ds.


 

(Anine är tösen till vänster, den andra är jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos! love that pic! and i love you :)

2008-09-27 @ 12:05:32
Postat av: Anonym

and you are :O :P

2008-10-18 @ 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0