Fest & sjukdommar!

Lördagen: var helt okej, jag och Anine följde med Andreas på någon kolonilottsfest, ja anton var också med ^^
Men det spårade ur, så vi drog till någon lite lokal krog i St eriksplan. tror den hette Mozaik.
Där stannade vi ett tag , med Linus och Johan mfl. sen drog jag hem med min kära buss 4..
somnade vi 2-3 tiden tillsammans med min kära hsota!

Söndagen: Jag vaknade upp med Hosta hosta och hosta... den gick fan inte över idag.. ILLA!
kände mig ännu sämre än vad djag gjort de seanste dagarna....
Anine ringede mig senare på dagen, människan hade ingen röst överhuvudtaget!
Hon pratade med min kära mor, och min mamma trodde det var stämmbandsinflammation..
hon bokade en akut tid oss doktorn kl19.30..
20.05: Anine ringde: Gumman jag har bihålsinflammation och halsfluss!
Jag: VA!?!?!
(fuck jag strulade ju med anine igår på sanning och konka.....)
Och jag som inte kan få halsfluss ens, utan halsböld... ILLLLAAA!
Fuck!
så nu sitter jag i skolan med typ lunginflammation och anine på hemma plan med andra mysiga sjukdommar!
JÄVLAR VILKEN HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0