Lunginflammation "utan" förvarning!

NU är det torsdag, nu har jag varit hemma sen i tisdags, TRÅÅKKIIGGT!
fast jag gjorde provet i Natur B igår, och våran underbara lärare som sa att det bara var att kunna det på pappret, IN MY ASS!
Fan inte lätt inte , men men I think jag klarade det bra iaf =)
Och när jag var på hemgång från skolan skrek min kära klasskamrat Tina:
GO HOME; YOU ARE SICK! GOO! (ungefär)
Mycket värmande när man är sisodär lagom sjuk och känner sig stolt att man orkade gå och göra provet iaf...
Love her anyway!
Men sen har jag ju en person som är lagom glad på mig och kallar mig en envis jävel....! björn..
hm.. lagom kul.. men liiiite envis är jag ... som när jag knäckte knät förra veckan på idrotten när vi körde basket, men jag VILLE göra ett mål, så jag stod och grät och hoppade på ett ben,men jag gjorde 2 p iaf =)

Och nu säger han att jag är envis för att jag gick till skolan torsdag,fredag,och måndag FAST jag var sjuk....
I måndags satt han och ritade gravstenar, och sa att det var jag om jag inte gick hem...


Hmmm... jag undrar egentligen vad man kan göra när man är hemma och är sjuk, som är roligt i väntan på att bli frisk..
hmm..jag ska komma på minst 10 saker:
1. man kan baka bullar, det är ju inte så ansträngande?
2. Man kan kolla på alla avsnitt av Ugly Betty,OC eller någon annan mysig serie som man har alla boxar av..
3. Man kan läsa läxor, hmm nej usch! är man sjuk ska man inte behäva det, men men om man vill =)
4. Man kan skicka sms med någon mysig vän.
5. Man kan jävlas lite med ett syskon, hmm men det går bara på kvällen när de är hemma.
6. Man kan skriva en lista på saker man ska upplevt innan detta underbara liv tar slut?
7. Man kan...man kan ... sitta framför datan och blogga lite ^^
8. Man kan läsa skvaller tidningar och Cosmopolitan OCH glamour!
9. Man kan göra en ansiktsbehandling på sig själv, eller går det? hmm... iaf en ansiktsmask =)
10. Eller så kan man bara gör det man känner för för stunden, jag ska tex. gå och äta godis nu =)

Vi ses snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0