TV-ångest, en busig mamma och en klurig fråga...

God kväll!
En sak jag kommit på sedan senast vi sågs: TV ger ÅNGEST!
hur kan de sända Idol samtidigt som andra avenyn?
galet fick sitta och sappa hela tiden från 20.30-21.00...
Tummen får ju kramp, det kan inte vara hälso samt :P
Snart börjar Hero också så jag hinner inte skriva såå mycket mer, men det är svårt att låta bli :)


Mamma busade sig med mig när jag log i sängen och försökte vila, hon tog min mobil och tog massa bilder...
Orkade inte lägga ut alla så la ut tre för eran skull =)





Jag kom även på en lite klurig fråga, som jag ställde mamma. (som också är hemma)
Är det närmare att åka till Kina från USA, om man åker till vänster om kartan (över Japan och Ryssland) än om man åker till höger om kartan? (över atlanten och europa) Mamma kollade lite konstigt på mig och sa : Gå och läggde sjukling du yrar... eeeh....

Då ringde jag Björn, han som sa att jag var SÅÅ envis... ´
Och ställde samma fråga.. han skrattade länge innan han sa att han kunde kolla upp min ENORMT VIKTIGA fråga...
Han kollade upp det på nått pogram på datan, Och tro det eller ej, JAG HADE RÄTT!
Det va typ 9,71 nått att ta till vänster och 11, nånting att ta till höger, DEEEN NI =)
haha juste nu är han också sjuk, inte riktigt på samma sätt som mig, men som sagt what goes around comes around ;)

men men åker by the way to mi padre imorgon , som inte har nått internet.. men jag skrover imorgon innan jag åker =)

Sov så sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0