En tuff skoldag?

Hejsan!
Dagen började med kläd-panik, jag hade lagt fram kläder till idag, men sen när jag väl satte på mig dem i morse kändes det helt fel, så jag tänker inte kommentera mer om mitt kläd val idag....

Sen bar det av till tandläkaren vid Londonviadukten...
Jag gillar inte tandläkare så jag har fått en italienare som är extra snäll ;) så nu tycker jag nästan om att åka dit, hahah!

Sen när jag promenerade till skolan fick jag veta att vi hade eget arbete hela dagen, kul kul..
Så jag och anine åt på en thailänds resturang, skit gott var det =)

Sen fick jag ett ryck och ringde till mitt ex, och frågade om jag fick komma med Anine till hans arbete och terrorisera honom , och det fick jag :P
Så vi åkte dit, och eftersom han är chef där, så stod han mest och rökte med mig´.. och pratade.
Han berättade för mig att han hade varit på "borta match" och inte hade ducshat efter, så när vi gick fick han ingen kram..
Dessutom pressenterade han mig som : detta är mitt  jobbiga ex Sanna.
INTE okej så han höll på att få en höger, men jag kom på att han var "sex smutsig" så jag ville inte lorta ner mig, hahahh!

aja nu ska jag gå och äta en knäcke macka, så medans jag gör det kan ni ju spana in min soulies blogg?

http://movemi.blogg.se/

Så ses vi senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0