headache and pancake's..!

Heejsan!

Jag skrev inte igår, men jag hade så sjuuuuukt ont i huvudet..!



Men det blev bättre mot 5-6 tiden på kvällen, så då kollade jag lite på tv, sen badade jag vulkanlere bad...
Vad f*n är det? (tänker antagligen du?)

Det är det det låter som, vulkanlera från Mexico, SKIT BRA!
det ger huden, över hela kroppen näring och vitamin, samt håller den "i form".
Man kan även had en som hårinpackning, det brukar jag ha ibland, när jag har tid..!
man ska nämligen ha den i i 30-45 min, och det är sällan jag kan ligga still så länge ^^

Men men nog om detta?

Idag hade vi gästföreläsning..
Lotta Molander i klassen, hon redovisade om mäns våld mot kvinnor, aka. kvinnomisshandel.

MYCKET INTRESSANT, men.,... tung ämne!


Nu har en av mina närmaste vänenr Marina gått hem efter att ha spelat kort med mig och mamá sen 19...

Hon kommer nämligen JÄÄÄMT som min mamma ska göra pannkakor, fast jag fattar inte vad det är för speciellt med dem..



NUUUU SKA JAG SOVA SNART, SKIT SKÖNT! 

God natt! =) 

Kommentarer
Postat av: Tobias

det är svårt att hitta ;O

2009-02-09 @ 23:19:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Godnatt! :)



Puss&Kram

/LM

2009-02-09 @ 23:54:29
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0