Du är helt underbar!


Hello...

I morse var den seeeeegaste morgonen på, jag vet inte hur länge!
Det kändes ungefär som om jag hade varit i en sandstorm och fått kämpa emot stormen och hade fått 5 liter sand i ögonen!

*Suck*

Aja.. sedan var dagen bra.
Vi hade eget arbete i stort sätt hela dagen, men lunchen vet jag iten vad jag tyckte om idag....
Eftersom jag inte tål "vit" fisk, med andra ord: Torsk, sej och dyl. så fick jag vegitariskt, typ någon kolgryta av nått slag...
aja jag dränkte den i någon curry sås, hahahah...

Sen efter skolan fick jag umgås med en av mina närmsta vänner: Anine.
men det var hon som bestämde att jag skulle vara med henne, och jag hade inget emot det hihihi...

Vi spelade spel (faktiskt roligt) för att kunna fördriva vår tid, barn frågesport, eller nått i den stilen.
Sen åt vi knäckebröd i mängdeer, JAG ÄLSKAR KNÄCKEBRÖD. jag lever typ på det ;)

Sen hade min söta lilla lillebror redovisning i skolan, han skulle berätta vad de gör i träslöjden  Helt underbar, var han!




Älskar dig!


och nu sitter jag framför datan och inväntar sveriges värsta bilförare, underbart pogram!
-Jag fattar inte hur de kan ha fått ett körkort, men men jag rekomenderar det!

Nu ska jag försöka fixa lite med bloggen, eftersom jag lovat att ändra den?

Out from here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0