Like a f***ing ice-cube!


Hejsan!

Min helg var Uber-lugn, jag var hemma hela helgen eftersom min fredags eftermiddag tog energi både från psyket och min kropp....

Men nog om den tråkigheten!

Denna vecka har varit relativt lugn,fast det har kommit mycket nytt som skall göras i skolan, stackars Anine som är sjuk och missar de sista genom gångarna m.m.

Om vi ska summera denna dag i helhet, så var den KALL!

Dan började med Natur kunskap B, där vi kort gick igenom hur de 2 timmarna och 40 minutrarna av lektionen skulle se ut, och sedan fick vi arbeta på våra lab rapporter om hörseln, där vi hade gjort en labration och testat hur hög/låg frekvens (Hz) vi hörde, Anine hörde inte 12 000, vilket en 18-åring ska göra, jag blev lite smått orolig =S men men hon har hörsel som en 50-årig dam eller dyl (älskar dig ändå vännen ;)

Sen hade vi "Ped Led" som vi snyggt kallar det, men det är pedagogiskt ledarskap, tänker inte gå in på vad den kursen handlar om.  Men där hade vi eget arbete, så jag arbetade flitigt med inlämning "kvinnligt och manligt ledarskap"
- Som faktiskt är intressant! =)

Medan David pillade mig i håret, hahaha älskar sånt, man ryser liksom i hela kroppen ;)

Sena var det lunch, där Rebeccas mobil fick David att skämmas till 1000 när den ringde, för Becca har HUR HÖG ring singnal som helst så EXAKT hela matsalen roterade åt Davids håll när vi var och hämtade morötter, som Vi äslar ! MUMS!

Sen var det Espanol time!

Vi gick igenom lite saker, och kollade på lite olika klip från Syd Amerika, vi var i det bästa rummet för mysiga redovisningar, så jag satt och "kittlade/kliade" Rebecca på armen, som vi i vårat "lilla gäng" (HAHAH) brukar göra när vi är lite små sega, medans Malin satt och sov, typ, hahha....

Sen var det skridskor.................


(Om man ändå kunde se ut så när man åkte)

suck och jag som har tränat för mycket så att jag har överansträngt knämusklerna, fick vara någon slags extra mamma för vissa i klassen (vilket jag inte hade nått emot men men) jag fick knyta skridskor och vara väsk passare m.m.

jag visste ju inte att det var skridskor, och när jag hörde ordet skridsko så fick jag som rysningar och flashbacks från förra idrottsdagen , när Anine fick en spricka i armbågen (efter en väldigt stil full vurpa) och jag fick ordagrant skära loss min skridsko med en kniv, efter att försökt få av den i säkert en halvtimme.

Iaf JAG FRÖS HÄCKEN AV MIG, när jag satt där i dag i en timme, med min kalla jacka :(

aaa SHIT nu var klockan mera än väntat och jag måste kolla på pogrammet semestersvenskar, eftersom jag och Anine snart är sådana ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0