Omedvetet mordförsök,B-Dj's och många stängda dörrar


Sheet.. vilken onsdag...

Den började med att vi trodde att vi hade sov.morgon, eftersom vår natur lärare skrivit det på web-stödet...
Men icke sa nicke!
Vi började tydligen som vanligt, och han sa att han hade skrivit fel...... (inga kommentarer)
Sen var det prov, och jag valde att skriva blankt eftersom att jag ligger på Mvg - nivå, och vill då inte sabba det genom att skriva ett G prov, utan skriva ett Mvg prov på omprovs tillfället, OJ vilken mördar-blick jag fick när han såg att jag lämnade in det blankt, hahahha aja..

Sen skulle jag skriva ut min labrapport, och gick in i klassrummet och lämnade den, sen kom jag på att jag glömt boken vid datan och sa till honom att jag bara snabbt skulle springa och hämta den. Men sen när jag gått ut hörde jag:

BAAANG! *klick* han låste dörren...... (inga kommentarer nu helelr) *suck*
Tur att det bara var typ 20mins left, för då kan han ju inte sätta frånvaro.... inte på hela lektionen iaf, eftersom vi hade lektion i 2 h och 30 min...

Sen åkte jag, Anine och Malin till min gudmors resturang på Östermalm.
AS GOTT,men jag försökte dock, omdevetet ta livet av Malin och ge henne kyckling-spett med jordnöts sås.
Som hon är allergisk mot, Men hallå? det är ju inte lätt att komma ihåg allas allargier?

Så hon fick falafel ist , hahhaa stackar'n, sorry Malin (a)

Sen bar det av till idrotten, som varken jag malin eller anine hade kläder till *suckÄ* vi trodde nämligen det var skridskor i kungsan.. IGEN...
Men vi hade kul ändå.. vi satt och var B-DJ's åt de andra som körde stations övningar.
Vår idrottslärare Maria hade bränt en underbart härlig fjortis skiva,
med allt från Aqua,Dj Mendez och den där *boom boom boom boom*

Och nu sitter jag här, och vet att det är någonting som jag borde plugga på/till, men vet dock inte vad.. hmm.. skla springa och kolla i min söta almenacka, så hörs vi sen?
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

hahah ähh erkänn bara att du vill bli av med mig! ;)

2009-02-11 @ 20:16:52
URL: http://maaalin08s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0