Running around!

Hello!

Jag har, som ni kanske ser, arbetat lite med designen på min blogg, men det går långsamt haha...

Sen har vi haft eget arbete hela dagen i skolan idag..
Jag håller just nu på och skriver en bok Livets svackor, och den handlar om det som det låter som att den handlar om på namnet. :P
Om problem ochsvårigheter man kan stöta på under livets gång, det är en självbiografi/coaching bok, som jag kommer, om det går som jag tänkt, skicka inte till ett bokförlag.

Sen har jag varit på mammas jobb och druckit lite latte med henne och snackat lite skit som vi tjejer brukar gåra, haha.

Nu ska jag fixa lite med bloggen, skriva klart mitt PM till svenskan och greja med maten till i ikväll!

Out from here!

Kommentarer
Postat av: Tobias

jaja ;) yes lägger nog ut senare :D

2009-02-06 @ 15:42:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0