Störtskön j*vel och massor av *jäspar*!

Nämen tjena! (hahahahaha)

Sorry för inlägget tidigare idag..
Vilket hade många förklaringar. bl.a:

*Jag var över trött.
*Jag var sjuuukt irriterad.
*Jag har massor att göra men ingen tid, och då lägger min hjärna av ^^
*Jag hade en sjuukt lång skoldag (kändes det som iaf)
 Och mycket, mycket mer...


Ungefär så här kände jag mig idag (seriöst):




Såå nu då?
Jaa du, jag sitter här och skriver en labrapport, om hörseln.
Och har även prov om det imorgon + ögat och typ ljuset...
Och har allmänt skit tråkiiigt!

Aja bara att bita i det sura äpplet när man inte går på en kommunalskola, inte sant?

Ska lägga mig snart när jag är klar med labben...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Tobias

najs, får man hänka? :D

2009-02-10 @ 22:52:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0