wooohhooo! *NOT!*


Hejsan, sorry att jag inte skrivit nått på någon dag, men.....
Här ska ni få höra.

Vårat badrums tak höll på att rasa in natten till fredagen den 13:e (trots mina bra tips, suck)
Vi har alltså vattenskada, och är nu utan varmvatten i hela huset frams tills på måndag, om inte längre.
Så jag har inte haft kraften att blogga, vi har små, osöta hinkar som står i badrummet och blir fulla på ca 3 timmar... Det är även en stooooor spricka i taket, herregud!

Vid 12 idag ska jag alltså till Emilia och ducsha, för jag tänker inte sitta själv på alla <3ans dag!
Och man måste ju få känna sig lite fräsch denna dag?

Men om vi ska åter gå till fredagen den 13:e, så tror jag att jag klarade mig ganska fint, förutmom vattenläckan då.
Jag gjorde mig inte illa, eller liknande...





Hur gick din fredag?





Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt :) bra fredag här :D sjdå?

2009-02-14 @ 11:25:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0