AVKLARAT!

Guuuuuuud!
Förlåt att jag inte skrivit känner mig jätte Blogg-slö ^^
Har haft SJUKT mycket i skolan, Tex hade jag 2 st prov idag, och typ såååå har varje dag denna vecka sett ut :(
Men NU är jag back on track ;)

Helgen var det va?
Hmmmm....

Fre: var jag ute med några vänner :) var skit kul faktiskt!

Lör: Var jag ensam hemma så jag Anine och andré (mr ex) hahahha kollade på saw 4 och åt pizza, skit niiiiiice :P


jag har överansträngt mina muskler i knät :( så jag har inte fått träna, idag får jag träna lite grann men inte de i knät, inte förens på fredag...
SUCK! antingen tränar man för lite eller för mycket...


ska äta sen till gymmet så vi hörs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0