If I can? ofcurse!

Hej hallå allihopa =)


Jag har varit skit slö med att skriva, jag vet....
Men nu skriver jag iaf.....

I fredags efter skolan så var jag med mitt slisk/Micke.
Jag köpte en ny tränings-väska och ett nagellack från OPI som kostade 265 :-
(det gör så att naglarna blir starkare).
Sen åkte vi hem till mig efter att vi stött på Ella i Globen, som skulle på Chris Browns konsert.
Vi tog dfet bara lungt hemma oss mig, och han åkte vid 19 tiden kanske...

Senare kom mammas väninna, och jag hade lovat att tilllaga en vegitarisk maträtt.
Så det blev Falafel med ris, hemlagad tzatziki, chili sås, och en stor skål med min egna sallad.
Min sallad är AS GOD"!
och dessutom jätte lätt att göra.
Om ni vill kan ska skriva receptet?

Men då får ni allt säga till ;)

Sen kom Emma vid 23 tiden, för jag hade lovat att gör gelé naglar på henne. (förlängning)
(jag är näst in till utbildad nagelteknolog)
De var väl klara kanske vid 01 slaget..
Sen satt vi bara och pratade fram till 04, då hennes kille hade slutat och kom och hämtade henne med bil...
Hahahaha om man ändå hade det så bekvämt :P

Och i lördags kände jag mig yr i huvudet, så denna lördag var jag hemma ;)
Och idag har jkag tränat och tvättat och snart kommer Marina..
Så kanske ska logga ut nu...

Men som sagt säg till om ni vill ha det underbara receptet på min sallad ;)
Så hörs vi snart igen, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Tobias

usch den verkar så boooring ;) haha

2009-01-25 @ 19:47:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Camie

sv: Kanske lite väl sent och svara nu men om du tycker det är lika roligt att få svar som jag så skriver jag ändå :D Hehee!



Jag märkte nu när jag va i Sälen att jag är skitfeg på skidor! Hahaa! Va jätteosams med dom första dagarna, men sen valla jag dom och då blev det genast mycket bättre^^, Ska ladda upp bilder senare idag, dom får du gärna kolla in om du vill! Det va sjuk mycket snö där uppe XD



Hoppas du haft en trelig helg :)

Ha det bästast<3

2009-01-26 @ 11:26:07
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha du kommenterade ngt :P

2009-01-27 @ 18:52:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: angelica

glr du itne ?:D åå de är så härligt att använda, jag älskar de, men de är synd att de är så dyrt !

2009-01-27 @ 21:53:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0