Men neeej det tror INTE jag?!

skit trött efter träningen, så ska snart krypa till sängs....




Jag läste i Cosmopolitan när jag satt och väntade på att träningen skulle starta, och läste om, kommer inte ihåg exakta rubriken, men ungefär i stil med hur man raggar på olika ställen.
Och jag började ap-skratta när jag läste om att man kan få en kille på stan hur lätt som helst, om man hade en klocka från Thiland, typ, som var UUUUUber kompicerad.
Visst.. kan tänka mig att en teknisk kille säkert blir impad på klockan, men jag blev nog lite besviken på COSMO dära, en klocka?!" njaäää..... tror nog det finns bättre sätt att ragga på? eller?

Jag vill bara påminna er om, innan jag säger godnatt, att det inte är långt kvar tills alla <3ans dag =)

Så om du är singel, andvänd inte cosmos ragg tips om klockan, för då kommer du antagligen sitta själv detta år, och om du är i en relation... ja stay there :P

Gooooood natttt =)

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahahha jaaaadu.. de där med klockan, ag håller med dig

2009-01-19 @ 00:06:54
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0